hejhej vinter!

Vaknade vid 7 idag, första tanken var att det är 1december!
gick upp och åt frulle och då börjar det snöa!
sitter och njuter verkligen.
sen vare på med vinterjackan och dra till bussen.

Fick reda på engelska och geografi provet idag, lyckades tydligen få MVG på båda!!
en mindre rolig grej va att jag tog nöffsprutan idag...
fast det var faktiskt inte så farligt som jag hade ställt in mig på,hehe
men nu har jag jävligt ont i armen och den är svullen och öm..
får väll se om jag vaknar upp med feber imorn också..

jaja nu är det iaf gjort!
Ikväll ska jag till öppet hus på jensen, annars bara plugg!
OCH man får inte glömma DH såklart;)


Kommentarer
Postat av: becka

det jävla dh du ;)

ja du blev ju sjukt så du hade nog rätt :(<3333

och jag saknar dej :(<3333

2009-12-03 @ 15:44:05
URL: http://rebeckaamikelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0