I'M HOME!

tjohej!
Kom hem från Halmstad igår runt 4-5 på eftermiddan tror jag.
Så sjukttrött men var tvungen att plugga till biologi provet jag hade idag, hoppas på att klara ett G åtminstone!

Tävlingen gick jättebra, tävlde bara grupp och vi kom på en 8 plats, precis utanför finalen!
men det var bättre än våran förra tävling då vi kom 10, så är jättenöjd:) mina tjejer är bäst!

Nu ska jag plugga lite till so provet imorn, och lite senare idag åker jag och mor till öppethus på Rudbeckianska gymnasiet och kollar lite, har fortfarande inte bestämt var eller vad jag ska läsa!
Får se om jag kanske hinner till tränigen, kan ändå inte vara med för har fortfarande ont i knät, som jag haft en vecka nu, lika bra att vila så mkt det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0