Roligaste träningen på länge!

Shit vad jag är trött i kroppen nu efter typ 3½ timmars träning..
men fybubblan vad kul det va!
verkligen roligaste på länge, speciellt parträningen med nelly ägde!
vi träna till avslutningen, dm, nordiska och massa massa annat!
LOVEU GUYS

Nu ska vi snart fika lte och fira 1:a advent, haha...
men mysigt äre ju;)
Och imorgon har jag studiedag, suckonthat!
behövs verkligen kan jag säga...men morgondagen kommer ändå bestå mkt av plugg tyvärr..
Men det ska jag inte tänka på nu för jag tänker inte förstöra denna dag!
Hare bra allesammans!




knas haha, du är bra nelly hoflin!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tjo anniiiiih!

jag svarar på frågan som du ställde på min blogg om vad vjag har för typ vad det nu va,och jag kommer inte ihåg vad jag har för "ja vad det nu hette"hahaha:D puss<3

2009-11-30 @ 16:19:30
URL: http://alebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0