spyr på allt gymnasiegrejs !

Ja, det är precis vad jag gör. Ska på massa fler öppethus på olika skolor så kan ändå inte bestämma mig än..

Skolan idag va grymtkul. haha 9c är bäst! kolla här gott folk, galningarna i klass 9c! :)

nån galning ba: "alla ställer sig på bänkarna!" från ingenstans, hann inte filma de men jag säger bara HA-HA!


snyggaste viran också! klassens pajas:)

haha som sagt, sjukdag;)
men nu sitter jag iaf och lyssnar på musik, ska fortsätta säda mitt rum som ser helvete ut.
har fortfarande inte packat upp sen jag kom hem från Halmstad;$ HAHA jag h a t a r att packa upp!
så det ska jag också göra nu..
kanske blir liiite plugg också, men har inget som absolut måste göras, tror jag:) sköönt.
OCH ikväll är det bästa DH på tv! missa inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0