Studio 54 haha!

Hade studiedag idaag! satan va skönt.
Träning på kvällen, sista gången så vi tog kort.
Temat är film och vi ska vara Studio 54!
haha längtar inte efter att få se kortet hippies/discobrudar!
så omatchat som det kunde bli säger jag bara, men kul va det!
tog även lite extra kort med gruppen och nelly!
vi får väll se hur dom blev!


yes, gröna ögon haha!
hade även blodröda läppar
massa glitter, paljetter och hästsvansen satt då mitt uppe på huvudet med ett rött paljett band knytet i
band på armarna och gud jagvetintevad..
(men bilden är tagen efter träningen, sminket håret och allt såg inte ut så på kortet!!)


Kommentarer
Postat av: ALLLEEEEEEEEEEX

Haha det här känns faktiskt lite kul,som om vi sitter och chattar med varandra fast mellan varandras bloggar:D

haha få se nu,jon det var det här jag skulle få sagt att jag tror att jag har Fashion temat men bara att jag har ändrat så att det är vit bakgrund istället för randigt och lite grejer:D<3

så nu veet du pusss<3

2009-12-01 @ 17:23:09
URL: http://alebra.blogg.se/
Postat av: J

sötnos! :)<3

2009-12-01 @ 18:25:47
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0